Active Track

active-track_obchuzkovy-systemActive Track je obchůzkový systém, který jsme si v D.I.SEVEN unikátně upravili. Od ostatních užívaných obchůzkových systémů se liší v tom, že snímače komunikují přímo s dispečinkem PCO a operátor tak má v reálném čase přehled nad průběhem služby fyzické ostrahy na objektu. Výhodou pro Vás je, že stejný přehled můžete mít také.

Při vývoji tohoto systému jsme hleděli na každý detail a tak můžeme s jistotou tvrdit, že takto řešený obchůzkový systém nabízí pouze naše bezpečnostní agentura, která klade velký důraz na zkvalitňování svých služeb. Navíc lze fyzickou ostrahu společně s Active Trackem odebrat v rámci náhradního plnění. Nejen, že získáte efektivní a moderní systém, ale i vyřešíte povinný podíl OZP.

  • neustále spojení každého pracovníka ostrahy s PCO
  • operátoři řeší situace v reálném čase
  • dokonalý reporting pro klienta i manažera objektu
  • poplach stiskem jednoho tlačítka
  • funkce pro zajištění včasné pomoci
  • kontrola všech bodů obchůzky i bdělosti pracovníka

Co je obchůzkový systém?

V areálu objektu se rozmístí kontrolní body, které musí pracovník ostrahy v daném pořadí a čase obejít s elektronickým zařízením. To monitoruje jeho činnost a zaznamená daný bod a čas načtení. Vyhodnocení probíhá ihned. Výsledkem je výpis obchůzek, přehledně zobrazený dle správnosti provedení.

active-track-obchuzky

Čím je unikátní Active Track?

Pracovník ostrahy má u sebe zařízení, které v reálném čase, komunikuje přímo s PCO D.I.SEVEN. Pracovník tak může stiskem jednoho tlačítka odeslat na PCO poplachový signál. Proškolený operátor PCO je s ním schopen přes zařízení komunikovat, spustit tichý odposlech (který strážný není schopen ovlivnit), kontaktovat další zaměstnance fyzické ostrahy, kontaktovat příslušného manažera objektu a v případě potřeby přivolat složky IZS. Díky vestavěnému GPS přijímači víme o přesné poloze každého z našich zaměstnanců.

VIDEO: Active Track v praxi

Dokonalý reporting

Další výhodou systému Active Track je, že poskytuje dokonalý reporting a nabízí možnost zasílání výpisů z obchůzek i nástupů strážných v předem definovaném formátu klientům i manažerům objektu. Máte tak přesný přehled o tom, zda je objekt střežen dle smluveného postupu. PCO je tak schopno v reálném čase evidovat a řešit odchylky v běžných postupech strážného při výkonu služby.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujala naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky