Náhradní plnění 2018

Poskytujeme náhradní plnění

Jsme společnost zaměstnávající více než 50 % osob se zdravotním postižením. Díky tomu může od nás Vaše společnost odebrat služby v rámci náhradní plnění a snadno a efektivně vyřešit problém se splněním povinného podílu. D.I.SEVEN Vám pomůže ušetřit peníze na odvodech státu, postará se o veškerou administrativu a navíc získáte pro každou společnost užitečné služby na míru.

Co je povinný podíl

Povinný podíl se týká zaměstnavatelů s více než 25 zaměstnanci. Povinný podíl lze splnit několika způsoby. Prvním z nich je přímé zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Ne každá společnost je však schopna takové pracovní místo vytvořit. Druhým způsobem je platit povinný odvod do státního rozpočtu. Tato alternativa je pro firmy nejméně výhodná.

Náhradní plnění dle aktuální legislativy

Další možností jak splnit povinný podíl je náhradní plnění. Odběr služeb v rámci náhradního plnění znamená nákup produktů či služeb od dodavatelů, kteří zaměstnávají více než 50 % osob se zdravotním postižením. Díky tomu podpoříte osoby se zdravotním postižením a zároveň vyřešíte svůj povinný podíl. Navíc za své peníze získáte užitečné služby. Sestavíme Vám praktický balíček na míru Vašim potřebám.

7 výhod náhradního plnění od D.I.SEVEN

  • Splníte zákonem stanovený povinný podíl OZP
  • Ušetříte na odvodech státu
  • Podpoříte zaměstnávaní OZP
  • Peníze neodevzdáte pouze státu, ale navíc získáte užitečné služby
  • Včasným zajištěním služeb splníte povinné podmínky
  • Postaráme se o administrativu
  • Vyhnete se pokutě 1.000.000 Kč

Ušetříte čas i peníze

Jednou z hlavních výhod náhradního plnění je, že splníte svůj povinný podíl OZP. Další nespornou výhodou je, že v případě odběru služeb od D.I.SEVEN získáte užitečné podpůrné služby, které využije společnost z jakéhokoliv odvětví. Díky našemu know-how a zkušenostem Vám dokážeme doporučit služby vhodné přesně pro Vás. Můžete si sestavit praktický balíček na míru. Ušetříme čas Váš nebo čas Vašich podřízených. Nyní se již o podpůrné služby starat nemusíte. Můžete se tak plně soustředit na svoji hlavní činnost.

  • výrazná úspora financí oproti odvodu do státního rozpočtu
  • zisk užitečných služeb
  • nepřímá podpora zaměstnávání osob se zdravotním postižením
  • celou administrativu řešíme my

Služby, které lze odebrat v rámci náhradního plnění

Novela zákona platná od 1. 10. 2017

Od 1. 10. 2017 nabyla účinnosti novela zákona  č. 435/2004 Sb., která přináší změny v oblasti plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Dodavatel, tj. zaměstnavatel s více než 50 % osob se zdravotním postižením, může dodat tzv. náhradní plnění pouze v případě, že nejpozději do 30 kalendářních dnů od jeho zaplacení vloží údaje uvedené níže do elektronické evidence vedené Ministerstvem práce a sociálních věcí.

Nová elektronická evidence

K možnému dodání výrobků či služeb a následnému započtení do náhradního plnění, slouží nová elektronická evidence. Informace o poskytnutém plnění bude do evidence vkládat zásadně dodavatel zboží, služeb či zakázek a to nejpozději do 30 dnů od zaplacení.

Dodavatel bude do evidence zadávat následující údaje:

  • průměrný roční přepočtený počet zaměstnanců, kteří jsou osobami se zdravotním postižením za předchozí kalendářní rok pro účely výpočtu limitu stanoveného podle § 81 odst. 3 zákona o zaměstnanosti,
  • průměrné čtvrtletní přepočtené počty zaměstnanců v daném kalendářním roce pro účely zjištění splnění podmínky zaměstnávání 50 % osob se zdravotním postižením,
  • identifikační údaje dodavatele a odběratele,
  • cenu dodaných výrobků, služeb či realizovaných zakázek bez DPH (jedná se o částku započitatelnou do náhradního plnění; může být i nižší než hodnota na faktuře pokud se dodavatel s odběratelem dohodli např. na započítání nižší částky)
  • datum dodání výrobků, služeb nebo realizace zakázek,číslo dokladu, jímž byla vyúčtována dodávka výrobků, služeb nebo zakázek,datum zaplacení odebraných výrobků, služeb nebo realizovaných zakázek.

Odběratelé byly do této chvíle povinni ohlašovat Úřadu práce ČR do 15. 2. daného roku, zda splnili či nesplnili povinný podíl a také způsob jeho plnění a to na předepsaném formuláři. S novou elektronickou evidencí zaniká povinnost odběratele oznamovat údaje o náhradním plnění v ohlášení o plnění povinného podílu.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujala naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním informací berete na vědomí, že společnost D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...