7 potřeb každého objektu

Pro klienty zajišťujeme podpůrné činnosti, které zvyšují efektivitu jejich podnikání. U každé budovy nebo areálu je třeba zajistit 7 základních potřeb.

bezpecnostni_sluzby

1. Bezpečnost

Každému objektu zvolíme optimální kombinaci fyzické ostrahy, lokálního nebo vzdáleného monitoringu a mechanických zábran. Předcházíme škodě na majetku (krádeži) nebo újmě na zdraví. Díky unikátnímu obchůzkovému systému Active Track máme přehled nad průběhem fyzické ostrahy v reálném čase.

obsluha-vratnice

2. Obsluha vstupu do budovy (recepce, vrátnice, vjezd)

Evidujeme, kdo vstoupil nebo vjel do areálu. Ohlašujeme návštěvy nebo přebíráme zásilky. Zajistíme obsluhu systémů (EZS) a zařízení (váha, detekční rám). Díky důsledné kontrole se do Vašeho areálu nepovolané osoby nedostanou. Komunikujeme s návštěvami a v případě potřeby poskytujeme doplňující informace k dopravě po areálu.

uklidove-sluzby

3. Úklid

Zajistíme reprezentativní a čisté prostředí. Pro úklid používáme ekologicky šetrné čisticí prostředky, moderní úklidové pomůcky a vlastní vyspělou strojovou techniku. Díky dostatečnému počtu zaměstnanců dokážeme pokrýt úklidové služby ve spolehlivé kontinuitě. Na každý objekt a každého zaměstnance dohlíží provozní manažer úklidu.

hygienicky-servis

4. Hygienický servis

Zajistíme pravidelný nákup a doplňování hygienických prostředků. Díky silné skladové zásobě se nestane, že by Vám některý z prostředků chyběl. Může se například jednat o kompletní sortiment pro osobní hygienu nebo úklidovou a desinfekční chemii. Díky našim zkušenostem Vám můžeme nabídnout kvalitu a funkčnost, zdravotní nezávadnost a bezpečnost produktů. Staráme se o servis a opravy úklidových strojů. Používáme moderní úklidovou techniku a stroje značky Hako.

udrzba-objektu

5. Údržba

Zajistíme pro Vás drobnou technickou správu a údržbu Vašeho objektu. Pohlídáme za Vás revize. Díky kontrolní pochůzkové činnosti zjistíme v jakém stavu jsou technická zařízení. Vyřešíme běžné opravy a údržbu. Na vše ostatní najmeme prověřené odborníky.

zamestnavani-ozp

6. Zaměstnávání OZP

Každá společnost s 25 a více zaměstnanci musí řešit povinný podíl osob se zdravotním postižením (OZP). Tuto povinnost jednoduše splníte odběrem služeb v rámci náhradního plnění. Další výhodou je, že ušetříte na odvodech státu. Náhradní plnění Vám přinese užitečné služby a podpoříte zaměstnávání OZP. Námi poskytované služby lze kombinovat a vytvořit tak praktický balíček na míru Vašim požadavkům.

spokojeny-klient

7. Spokojený majitel

Důležité je vybrat si kvalitního partnera, který je schopen řešit celou zakázku komplexně. Od toho je tady dodavatel facility služeb, společnost D.I.SEVEN FACILITY, která kromě perfektních služeb nabízí svým klientům i další benefity:

  • Pojištění
    Jsme pojištěni u společnosti Kooperativa proti poškození klienta a to na částku 150 000 000 Kč.
  • Působnost
    Své služby poskytujeme po celé České republice (výhoda pro zákazníka s objekty po celé republice).
  • Proškolení zaměstnanci
    Pro naše zaměstnance zajišťujeme školení BOZP a PO. Pracovníci ostrahy skládají zkoušku odborné způsobilosti a pracovníci úklidu jsou školeni v oblastech, které souvisejí s jejich činností (úklidová chemie, obsluha strojů, barevné třídy).

Máte zájem o naše služby?

Kontaktujte našeho obchodního zástupce pro Váš region. Rád za Vámi přijede a představí Vám naše služby osobně. Můžete také využít kontaktního formuláře níže.



Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujala naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky