Náhradní plnění 2017

Aktualizováno 22. 12. 2017

Jak ušetřit finance a zároveň získat užitečné služby?

Jednoduše. Zajistěte si náhradní plnění u D.I.SEVEN FACILITY. Ušetříte na odvodech státu, splníte povinný podíl OZP zaměstnanců a získáte užitečné služby v oblasti zabezpečení majetku a zajištění úklidového servisu. To vše na míru Vašim potřebám.

Co je náhradní plnění?

Náhradní plnění 2017 je optimální volbou, kdy pragmaticky investujete své prostředky do služeb prospěšných Vaší firmě. Jedná se de facto o nepřímé zaměstnávání OZP, díky kterému splníte svůj povinný podíl OZP. 

Možnosti splnění povinného podílu v roce 2017

Povinnost splnit povinný podíl se týká všech zaměstnavatelů s více než 25 zaměstnanci.

  • Přímé zaměstnání OZP zaměstnanců je základní možnost, jak povinný podíl splnit. Ne každá společnost je však schopna vytvořit pracovní místa pro OZP.
  • Odvod státu je nejméně výhodná varianta vzhledem k tomu, že své finance pouze odvedete, nikoli zužitkujete.
  • Náhradní plnění je řešení, které Vám přinese užitečné služby. Ušetříte čas, který jste dosud podpůrným službám věnovali a budete se tak moci věnovat Vaší hlavní činnosti. Zároveň zajistí splnění povinného podílu a Vy se tak vyhnete pokutě až 1 000 000 Kč.

Spočítejte si, kolik ušetříte

Díky naší kalkulačce náhradního plnění si snadno a rychle spočítáte roční i měsíční úsporu oproti odvodu státu. Přesný výpočet náhradního plnění pro rok 2017 byl vyhlášen koncem letošního roku, kdy Český statistický úřad zveřejnil průměrnou měsíční mzdu za letošní rok (I. - III. čtvrtletí). Výpočet se podle této mzdy řídí. 

Jak se vyhnout pokutě 1 000 000 Kč

Poptejte služby v rámci náhradního plnění včas. Každy uznaný poskytovatel náhradního plnění (jeho podíl OZP zaměstnanců je nadpoloviční) má daný limit pro poskytování služeb. Za jednoho zaměstnance to je 36násobek měsíční průměrné mzdy daného roku.

Služby naší bezpečnostní agentury   

 

Změny v roce 2017

Zavedení elektronická evidence poskytnutého náhradního plnění. Dodavatel, tedy naše bezpečnostní agentura bude vyřizovat veškerou administrativu za Vás. Do centrální evidence, kterou pro tento účel zřídí Ministerstvo práce a sociálních věcí, bude zapotřebí vložit nejpozději do 30 kalendářních dnů od zaplacení poskytnutého plnění, údaje o poskytnutém plnění. Dosud byůa tato povinnost na odběrateli (tedy na Vás). Pro klienty D.I.SEVEN FACILITY se však nejedná o převratné změny.

Administrativu spojenou s náhradním plněním řešíme pro stovky společností již nyní. 

  • identifikační údaje odběratele
  • cenu dodaných výrobků služeb nebo zadaných zakázek bez daně z přidané hodnoty
  • datum dodání výrobků, služeb nebo zadání zakázek
  • číslo dokladu, na jehož základě byla dodávka výrobků, služeb nebo zakázek uskutečněna
  • datum zaplacení odebraných výrobků, služeb nebo realizovaných zakázek
  • čtvrtletní přepočtený počet zaměstnanců, kteří jsou osobami se zdravotním postižením

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujala naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním informací berete na vědomí, že společnost D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...