Další služby

Připravili jsme pro vás i další užitečné informace o službách a poradenství v oblasti realitní, právní, reklamní a havarijní. 

REALITNÍ ČINNOST

Realitní činnost nabízí pomoc při prodeji či pronájmu nemovitosti. Tato činnost Vám zajistí prodej či pronájem Vaší nemovitosti nebo jejích dílčích částí.

Při nabídce a realizaci realitních služeb očekávejte tyto služby:

  • zpracování podkladů pro webovou realitní stránku objektu
  • organizace propagačních akcí jako např. slavnostní otevření objektu
  • organizování exkurzí a spolupráce na prohlídkách objektu pro potenciální nájemníky

PRÁVNÍ PORADENSTVÍ

V oblasti správy majetku a nemovitosti požadujte právní poradenství, které Vám usnadní řešení mnohých situací.

Právní aktivity:

  • právní poradenská činnost při vypracování nájemních smluv a běžná kontrola při uzavírání veškerých smluv spojených s provozem, správou a nájmem objektu
  • spolupráce při vyřizování stížností
  • spolupráce při řešení škodných událostí
  • spolupráce při vyřizování pojistných událostí
  • právní poradenství při řešení důsledků a eventuálních škod vyplývajících z mimořádných a krizových situací
  • spolupráce při řešení běžných právních sporů týkající se provozu a nájmu objektu
  • sledování změn platné legislativy související s provozem a nájmem domu a průběžné informování majitele objektu i nájemníků

REKLAMNÍ ČINNOST

Reklamní činnost slouží k tomu, aby vaše nemovitost byla vidět v médiích a na veřejnosti a byla na trhu prezentována efektivně. 

Reklamní aktivity:

  • organizace propagačních akcí jako např. slavnostní otevření objektu
  • spolupráce na zpracování podkladů pro reklamní letákové akce
  • tvorba a realizace reklamní činnosti: billboardy, plakáty, reklamní cedule, online bannery, aj.

HAVARIJNÍ SERVIS

Havarijní servis je NON STOP služba, která poskytuje pomoc v případě havárie v objektu.

Při vzniku havarijní situace v objektu zajistí havarijní servis tyto kroky:

  • bez odkladu zasáhne tak, aby bylo zabráněno škodám na zdraví a majetku;
  • bez odkladu využije tísňová volání podle povahy události;
  • bez odkladu – nejpozději však do 4 hodin se dostaví do objektu, zjistí aktuální stav a dále učiní veškerá opatření, která jsou v pravomoci havarijní služby za účelem zabránění vzniku škod (či za účelem jejich snížení);
  • do 4 hodin po zjištění/nahlášení oznámí takovou skutečnost objednateli.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujala naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky