Správa budov

Správa budov je součástí komplexních služeb facility a property managementu, který se stará o hospodárnou správu a údržbu objektu a jeho technických zařízení. Aby budova fungovala tak, jak má, nic ji nechybělo a byla pro svého majitele přínosem a nikoliv břemenem, je třeba skloubit a zefektivnit všechny činnosti spojené s údržbou, provozem a chodem budovy.

 

Tyto jednotlivé činnosti spadají právě pod správu a údržbu budov a lze je členit do tří hlavní oblastí: na technickou správu včetně energetického hospodářství, na řízení infrastrukturních služeb a správu z obchodního hlediska budovy, tedy i efektivní správu a využití prostor.

Správa budov využívající facility a property managementu zohledňuje budovu jako nemovitost, a tak po celou dobu životního cyklu budovy hledí důsledně na fáze plánování, řízení, využití, zhodnocení apod.

Technická správa a údržba budov

Technická správa a údržba budov se zabývá udržováním budov a technických zařízení v hladkém provozu. Technici mají na starosti řízení bezproblémového technického provozu, přestavbu budovy. Hlídají termíny závazných prohlídek a neopomenou revizi zavčas provést podle technických požadavků a norem.

Energetické hospodářství

Technická správa jde také ruku v ruce s energetickým managementem, který má za cíl řízené snižování spotřeb energií. Vychází z pravidelných odečtů, vyhodnocuje přínos jednotlivých dodavatelů energií, navrhuje a realizuje úsporná řešení, vybírá nejlepší dodavatele energií, plánuje a řídí energetické úspory budovy.

Dobrá infrastruktura je základ 

Infrastrukturní správa budov napomáhá běžnému chodu a provozu budovy, tedy zajišťuje úklidový servis pro různé typy prostor, stejně tak bezpečnostní služby různých úseků a i celého objektu, vrátné nebo recepční služby, zapojuje se také do organizace logistiky a správy vozového parku a do údržby areálu.

Obchodní správa budovy

Správa budovy po obchodní stránce využívá property managementu pro správu majetku. Tedy má na starosti jak účetnictví spojené s budovou, tak plánování a řízení nákladů na provoz a údržbu budovy. Je zde řízena veškerá smluvní agenda i kontrola plnění smluvních podmínek.

Správa budov a výhody komplexních služeb

Při využití komplexních služeb facility a property managementu pro správu a údržbu budov získáte řadu výhod.

První z nich je správa řízená jediným dodavatelem služeb, který se o vše postará a za efektivní správu objektu je také zodpovědný. Vám se tak uvolní ruce a nebudete mít se správou již žádné velké starosti.

Další výhodou je, že máte nad provozem a chodem budovy dokonalý přehled díky pravidelným dokumentačním zprávám. Vše tedy budete mít pod kontrolou.

Neposlední významnou výhodou je také efektivní řízení nákladů na provoz budovy a cílená optimalizace provozních nákladů, která pomůže prosperovat Vašemu podnikání.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujala naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním informací berete na vědomí, že společnost D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...