Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Plzeň
Asistent/ka oblastního ředitele
Plzeň
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Podpora ze strany společnosti. Školení (profesní rozvoj). Nestereotypní a zajímavá práce
Benefity
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Školení (profesní rozvoj)
- Podpora ze strany společnosti
- Zajímavé platové odměny v návaznosti k dosahovaným výsledkům
Kontakt - komu se hlásit
Oblastní ředitel Jan Fúska
E-mail: jan.fuska@diseven.cz
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici asistent/ka oblastního ředitele. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
Místo výkonu práce: Plzeň
Práci budete vykonávat na pobočce v Plzni. Adresa: Slovanská alej 2182/30, 326 00 Plzeň
Náplň práce
Pracovní náplní asistentky ředitele je administrativní zajištění prvozu kanceláře - pobočka Plzeň. Budete nedílnou součástí kolektivu, kterému zajišťujete administrativní podporu (pracovní smlouvy, výkazy, podklady pro mzdy, vedení pokladen, zpracování náborové agendy atd.). Provádíte i dílčí administrativní práce: vyřizování pošty, mailů a telefonátů, zpracování faktur. Místo je velmi vhodné pro OZP. Prosíme o zaslání životopisu s fotografií. Mzda od 15.000 Kč/měsíc za 1/2 HPP (zkrácená pracovní doba 20 hodiny/týden). Možnost práce i na Dohodu o provedení práce. Hodinová sazba je od 200 Kč/hod.
Benefity
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Školení (profesní rozvoj)
- Podpora ze strany společnosti
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- příjemné pracovní prostředí
- odborná školení
- odpovídající finanční ohodnocení
- přátelský kolektiv
Požadujeme
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- pracovní flexibilitu
- trestní bezúhonnost
- dobrý zdravotní stav
- pracovitost
- samostatnost
- časovou flexibilitu
- samostatnost v rozhodování
- člověka, který je schopen samostatně plnit zadané úkoly
- zašlete nám prosím životopis společně s fotografií
- dobré komunikační dovednosti
- řidičský průkaz sk. B
Výhodou je
- předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík
- potvrzení od lékaře
Odesláním informací berete na vědomí, že společnost D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.