Práce v bezpečnostní agentuře - Ústí nad Labem

Obchodní asistentka

Ústí nad Labem

Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Zajímavé platové odměny v návaznosti k dosahovaným výsledkům. Kancelář v centru Ústí nad Labem.

Benefity

  • Vhodné pro ČID, PID, ZPS
  • Volná místa přímo v centru města
  • Služební mobil

Kontakt - komu se hlásit

Tomáš Fnouček
E-mail: tomas.fnoucek@diseven.cz

O D.I.SEVEN FACILITY

Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici obchodní asistentka. Staňte se součástí našeho týmu!


vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.

Informace o pozici

Nabízená pozice:
Obchodní asistentka
Místo pracoviště:
Ústí nad Labem
Směnnost:
jedná se o zkrácený pracovní poměr, pondělí – pátek – 6 hodin, po zkušební době je možné rozšíření
Pracovněprávní vztah:
HPP / DPP / zkrácený pracovní úvazek
Minimální vzdělání:
středoškolské s maturitou
Nástup:
ihned
Pracovní poměr:
na dobu neurčitou
Mzdové rozpětí:
od 24000 Kč / měsíc  Zkrácená pracovní doba 6 hodin/denně. Po zkušební době a zapracování je možná úprava a také rozšíření pracovní doby.
  • Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).

Místo výkonu práce: Ústí nad Labem

Jedná se o práci na pobočce v Ústí nad Labem. Adresa: Berní 2261/1 400 01 Ústí nad Labem.

Náplň práce

Pracovní náplní asistentky ředitele je administrativní podpora obchodnímu manažerovi a práce s obchodní agendou, včetně smluv a dodatků. Místo je velmi vhodné pro OZP. Mzda od 24.000 Kč/měsíc HPP (zkrácená pracovní doba 6 hodin/denně). Po zkušební době a zapracování je možná úprava a také rozšíření pracovní doby. Možnost práce i na dohodu o provedení práce. Požadujeme velmi dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) a schopnost telefonní komunikace s klienty. Znalost AJ je výhodou (není podmínkou). Prosíme o zaslání životopisu s fotografií.

Benefity

  • Vhodné pro ČID, PID, ZPS
  • Volná místa přímo v centru města
  • Nestereotypní a zajímavá práce
  • Služební mobil
  • Podpora ze strany společnosti
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Nabízíme dlouhodobou spolupráci

Nabízíme

  • zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • pravidelný měsíční příjem
  • příjemné pracovní prostředí

Požadujeme

  • znalost práce na PC
  • spolehlivost
  • trestní bezúhonnost

Výhodou je

  • znalost Aj

Máte zájem o pozici? Kontaktujte nás!

* povinné položky

Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...