Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Ústí nad Labem
Obchodní asistentka
Ústí nad Labem
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Zajímavé platové odměny v návaznosti k dosahovaným výsledkům. Kancelář v centru Ústí nad Labem.
Benefity
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Volná místa přímo v centru města
- Služební mobil
Kontakt - komu se hlásit
Tomáš Fnouček
E-mail: tomas.fnoucek@diseven.cz
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici obchodní asistentka. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Jedná se o práci na pobočce v Ústí nad Labem. Adresa: Berní 2261/1 400 01 Ústí nad Labem.
Náplň práce
Pracovní náplní asistentky ředitele je administrativní podpora obchodnímu manažerovi a práce s obchodní agendou, včetně smluv a dodatků. Místo je velmi vhodné pro OZP. Mzda od 24.000 Kč/měsíc HPP (zkrácená pracovní doba 6 hodin/denně). Po zkušební době a zapracování je možná úprava a také rozšíření pracovní doby. Možnost práce i na dohodu o provedení práce. Požadujeme velmi dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) a schopnost telefonní komunikace s klienty. Znalost AJ je výhodou (není podmínkou). Prosíme o zaslání životopisu s fotografií.
Benefity
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Volná místa přímo v centru města
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Služební mobil
- Podpora ze strany společnosti
- Motivační finanční ohodnocení
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci
Nabízíme
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- příjemné pracovní prostředí
Požadujeme
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- trestní bezúhonnost
Výhodou je
- znalost Aj