Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Pardubice
Pracovníci ostrahy a recepce
Pardubice
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Vhodné pro starobní důchodce Možnost zkráceného úvazku pracovník ostrahy a pracovník recepce se znalostí jazyků
Benefity
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Přizpůsobení směn Vašim potřebám (po dohodě v týmu)
- Nestereotypní a zajímavá práce
Kontakt - komu se hlásit
Petra Vorlová
E-mail: hradec.kralove@diseven.cz
Mobil: 724 925 336
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci ostrahy a recepce. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice je vhodná i pro starobní důchodce.
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Pardubice
Průmyslový areál v dostupnosti MHD, ul. Průmyslová
Náplň práce
Pracovník ostrahy na 12 hodinové směny v rozložení krátký dlouhý týden. Výkon práce v průmyslovém objektu, informační služba na vrátnici, výdej klíčů, evidence návštěv, evidence výjezdů a příjezdů, kontrolní činnost v objektu, koordinace pracovníků na pracovišti. Práce je vykonávána na vrátnici s klimatizací, vlastním sociálním zařízením a základním kuchyňským zázemím. Směny se slouží ve dvou pracovnících a dle možností uchazeče je možné domluvit zkrácený pracovní poměr, kdy je méně směn do měsíce. K základní mzdě náleží příplatky za noc a víkend a samozřejmě 100% práce ve svátek. Požadujeme certifikát Strážný. Pracovník recepce se znalostí cizích jazyků AJ nebo NJ na základní úrovni. Recepce je v režimu pondělí až pátek na 8,5 hodiny denně. Ke mzdě pracovníka recepce lze nabídnout osobní ohodnocení a výkonnostní příplatek až 20,- Kč k základní mzdě a další benefity jako například proplacení jízdného. Dle dohody lze domluvit zkrácený úvazek. Požadujeme certifikát Strážný.
Benefity
- Přivydělejte si k důchodu
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Přizpůsobení směn Vašim potřebám (po dohodě v týmu)
- Nestereotypní a zajímavá práce
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- profesionální vybavení a kvalitní pracovní ustrojení
- práci ve společnosti, která skutečně podporuje dětské domovy, útulky pro zvířata, handicapované a sportovní události
Požadujeme
- Pracovní flexibilitu
- Trestní bezúhonnost
- Ochotu pracovat v nepřetržitém provozu
- Zkouška odborné způsobilosti – certifikát strážný 68-008-E
Výhodou je
- předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík
- potvrzení od lékaře
- zápočtový list
- číslo účtu
- zdravotní kartička pojišťovny
- občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu