Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Jihlava
Pracovníci ostrahy
Jihlava
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Vhodné pro starobní důchodce Možnost zkráceného úvazku Fyzicky nenáročná práce
Benefity
- Přivydělejte si k důchodu
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
Kontakt - komu se hlásit
Lenka Cingelová
Telefon: +420 567 301 370 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: jihlava@diseven.cz
Mobil: +420 602 728 559
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci ostrahy. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice je vhodná i pro starobní důchodce.
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Jihlava
Práci budete vykonávat v objektu společnosti našeho zákazníka v Jihlavě, v místě s velmi dobrou dopravní dostupností.
Náplň práce
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni do našeho kolektivu. Náplní Vaší práce bude evidence návštěv, vedení dokumentace, kontrola zaměstnanců při odchodu z objektu, kontrola vozidel, kontrola objektu. Převážná část pracovní doby se odehrává na vrátnici, která je pro výkon práce plně vybavená, se zázemím pro pracovníky ostrahy. Jedná se o fyzicky nenáročnou práci. Nabízíme možnost přizpůsobení plánování směn Vašim potřebám, po dohodě v kolektivu. Zájemce bez praxe zaučíme.
Benefity
- Přizpůsobení směn Vašim potřebám (po dohodě v týmu)
- Podpora ze strany společnosti
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci
Nabízíme
- Dlouhodobou spolupráci
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Pravidelný měsíční příjem
- Profesionální vybavení a kvalitní pracovní ustrojení
- Odpovídající finanční ohodnocení
Požadujeme
- Spolehlivost
- Trestní bezúhonnost
- Pracovitost
- Zkouška odborné způsobilosti – certifikát strážný 68-008-E
Výhodou je
- Předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- Čistý trestní rejstřík
- Zápočtový list
- Číslo účtu
- Zdravotní kartička pojišťovny
- Občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu