Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Planá nad Lužnicí
Pracovníci ostrahy
Planá nad Lužnicí
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Možnost zkráceného úvazku Jedná se o fyzicky nenáročnou práci, která je vhodná zejména pro invalidní důchodce
Benefity
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Až 100% příspěvek na certifikát strážný 68-008-E (při době zaměstnání 12 měsíců a více)
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
Kontakt - komu se hlásit
Romana Tupá
Telefon: +420 602 490 237 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: tabor@diseven.cz
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci ostrahy. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Planá nad Lužnicí
Práci budete vykonávat v objektu společnosti v Plané nad Lužnicí, v dostupnosti autobusové zastávky.
Náplň práce
Hledáme na doplnění týmu nového kolegu / kolegyni. Jedná se o fyzicky nenáročnou práci, která je vhodná zejména pro invalidní důchodce. Vše potřebné Vás rádi naučíme. Náplní Vaší práce bude ostraha majetku zákazníka, kontrola objektu, vedení dokumentace, kontrola vozidel, reakce na mimořádné události atd. Zájemcům, kteří nevlastní certifikát strážný zprostředkujeme jeho získání. Vhodné i jako zkrácený úvazek, možnost přizpůsobení směn, po dohodě v kolektivu. Práce je vykonávána vždy ve dvou lidech. Na pracovišti je sociální zázemí, kuchyňka, šatna, sprcha.
Benefity
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Podpora ze strany společnosti
- Šatna se sprchou
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- příjemné pracovní prostředí
- profesionální vybavení a kvalitní pracovní ustrojení
Požadujeme
- spolehlivost
- trestní bezúhonnost
- ochotu pracovat denní i noční služby
- ochotu pracovat v nepřetržitém provozu
- zkouška odborné způsobilosti – certifikát strážný 68-008-E
Výhodou je
- předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík
- zápočtový list
- číslo účtu
- zdravotní kartička pojišťovny
- občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu