Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Soběslav
Pracovníci ostrahy
Soběslav
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Vhodné pro starobní důchodce Možnost zkráceného úvazku
Benefity
- Přivydělejte si k důchodu
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
Kontakt - komu se hlásit
Eva Maříková
Telefon: +420 734 602 030 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: tabor@diseven.cz
Mobil: +420 602 490 237
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci ostrahy. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice je vhodná i pro starobní důchodce.
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Soběslav
Práci budete vykonávat v objektu společnosti našeho zákazníka v Soběslavi.
Náplň práce
Náplní Vaší práce bude ostraha majetku zákazníka, evidence návštěv, vedení dokumentace, kontrola zaměstnanců při odchodu z objektu, kontrola vozidel, kontrola objektu. Nabízíme příjemné pracovní prostředí. Převážná část pracovní doby se odehrává na vrátnici, která je pro výkon práce plně vybavená, se zázemím pro pracovníky ostrahy. Možnost přizpůsobení plánování směn Vašim potřebám je možné po dohodě v kolektivu. Zájemce bez praxe zaučíme. Samozřejmostí je kompletní uniforma a potřebné vybavení.
Benefity
- Až 100% příspěvek na certifikát strážný 68-008-E (při době zaměstnání 12 měsíců a více)
- Přizpůsobení směn Vašim potřebám (po dohodě v týmu)
- Podpora ze strany společnosti
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci
Nabízíme
- Dlouhodobou spolupráci
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Pravidelný měsíční příjem
- Příjemné pracovní prostředí
- Profesionální vybavení a kvalitní pracovní ustrojení
- Odpovídající finanční ohodnocení
Požadujeme
- Spolehlivost
- Trestní bezúhonnost
- Ochotu pracovat denní i noční služby
- Pracovitost
- Zkouška odborné způsobilosti – certifikát strážný 68-008-E
Výhodou je
- Předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- Čistý trestní rejstřík
- Zápočtový list
- Číslo účtu
- Zdravotní kartička pojišťovny
- Občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu