Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Veselí nad Lužnicí
Pracovníci ostrahy
Veselí nad Lužnicí
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Možnost zkráceného úvazku Jedná se o fyzicky nenáročnou práci, která je vhodná zejména pro invalidní důchodce
Benefity
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Až 100% příspěvek na certifikát strážný 68-008-E (při době zaměstnání 12 měsíců a více)
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
Kontakt - komu se hlásit
Romana Tupá
Telefon: +420 602 490 237 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: tabor@diseven.cz
Mobil: +420 602 490 237
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci ostrahy. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Veselí nad Lužnicí
Práci budete vykonávat v objektu společnosti ve Veselí nad Lužnicí.
Náplň práce
Jedná se o fyzicky nenáročnou práci, která je vhodná zejména pro invalidní důchodce. Náplní Vaší práce bude ostraha majetku zákazníka, evidence návštěv, kontrola objektu, vedení dokumentace, kontrola odchodu zaměstnanců, kontrola vozidel atd. Zájemcům, kteří nevlastní certifikát strážný, zprostředkujeme jeho získání. Vhodné i jako jako zkrácený úvazek, možnost přizpůsobení směn, po dohodě v kolektivu.
Benefity
- Přivydělejte si k důchodu
- Přizpůsobení směn Vašim potřebám (po dohodě v týmu)
- Pitný režim zdarma (káva, čaj, voda)
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- profesionální vybavení a kvalitní pracovní ustrojení
Požadujeme
- spolehlivost
- trestní bezúhonnost
- ochotu pracovat denní i noční služby
- ochotu pracovat v nepřetržitém provozu
- zkouška odborné způsobilosti – certifikát strážný 68-008-E
Výhodou je
- předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík
- zápočtový list
- číslo účtu
- zdravotní kartička pojišťovny
- občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu