Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Opava
Pracovníci recepce
Opava
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Možnost zkráceného úvazku Nutná znalost AJ, znalost PC
Benefity
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Školení (profesní rozvoj)
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
Kontakt - komu se hlásit
Naděžda Hinštová
Telefon: +420 737 914 443 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: ostrava@diseven.cz
Mobil: 596 612 720
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci recepce. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Opava
Pozici budete vykonávat v Opavě.
Náplň práce
Pracovní náplní recepční je vítání a ohlašování návštěv, vedení knihy návštěv a vydávání návštěvnické propustky. Dále přepojuje a vyřizuje telefonáty a poskytuje všeobecné informace o společnosti. Zodpovídá za chod recepce. Provádí dílčí administrativní práce. Nutná znalost AJ min. B2 a práce na PC. Jedná se o 12 hod. ranní směny.
Benefity
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Školení (profesní rozvoj)
- Podpora ze strany společnosti
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
Nabízíme
- Dlouhodobou spolupráci
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Pravidelný měsíční příjem
- Příjemné pracovní prostředí
- Odborná školení
- Profesionální vybavení a kvalitní pracovní ustrojení
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Přátelský kolektiv
Požadujeme
- Znalost práce na PC
- Spolehlivost
- Pracovní flexibilitu
- Trestní bezúhonnost
- Dobrý zdravotní stav
- Pracovitost
- Samostatnost
- Časovou flexibilitu
- Loajalitu
- Samostatnost v rozhodování
- Osobnost, která je schopná samostatně rozhodovat a plnit zadané úkoly
- Dobré komunikační dovednosti
- Znalost AJ
Výhodou je
- Předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- Čistý trestní rejstřík
- Potvrzení od lékaře
- Zápočtový list
- Číslo účtu
- Zdravotní kartička pojišťovny
- Občanský průkaz