Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Praha 8 - Karlín
Pracovníci recepce
Praha 8 - Karlín
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Možnost zkráceného úvazku PRÁCE VHODNÁ PRO ŽENY S ID, 4 DNY PRÁCE A 3 DNY VOLNO
Benefity
- Přivydělejte si k důchodu
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Přizpůsobení směn Vašim potřebám (po dohodě v týmu)
Kontakt - komu se hlásit
Zdeněk Schlibener
Telefon: +420 602 590 695 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: zdenek.schlibener@diseven.cz
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci recepce. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Praha 8 - Karlín
Praha 8 - Karlín. Objekt se nachází poblíž zastávky metra či tramvaje Křižíkova, případně Invalidovna. Ze zastávky se dá do objektu dojít za cca 2 minuty.
Náplň práce
Budete chránit majetek klienta a to tak, že přes recepci, kde budete sedět, nepustíte nikoho, kdo tam nepatří. Mimo to budete zapisovat návštěvy do jednoduché tabulky v počítači. Na recepci nejsou žádné technologie (kamery, EZS, EPS, atd.) Na recepci budete vykonávat pracovní činnost pouze v pracovní dny v době od 08:00 hod. do 18:00 hod. Střídaní na přestávky během dne je zajištěno. Vzhledem k tomu, že pracovní směna je dlouhá 10 hod., budete do práce chodit pouze 4 dny v týdnu. Budete součástí našeho týmu, a proto Vám dáme zdarma naše oblečení, ve kterém budete pracovní činnost vykonávat.
Benefity
- Přivydělejte si k důchodu
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Možnost náborového příspěvku po zkušební době
- Až 100% příspěvek na certifikát strážný 68-008-E (při době zaměstnání 12 měsíců a více)
- Příspěvek na dopravu do zaměstnání
- Nestereotypní a zajímavá práce
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- profesionální vybavení a kvalitní pracovní ustrojení
- práci ve společnosti, která skutečně podporuje dětské domovy, útulky pro zvířata, handicapované a sportovní události
- individuální přístup
- přátelský kolektiv
Požadujeme
- Spolehlivost
- Trestní bezúhonnost
- Dobrý zdravotní stav
- Zkouška odborné způsobilosti - certifikát strážný 68-008-E (možnost dodělat u nás)
Výhodou je
- předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík
- potvrzení od lékaře
- zápočtový list
- číslo účtu
- zdravotní kartička pojišťovny
- občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu