Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - České Budějovice
Pracovníci úklidu
České Budějovice
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Vhodné pro starobní důchodce Možnost zkráceného úvazku Jedná se o fyzicky nenáročnou práci, která je vhodná zejména pro invalidní důchodce
Benefity
- Přivydělejte si k důchodu
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
Kontakt - komu se hlásit
Zdeněk Křemen
Telefon: +420 602 490 237 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: tabor@diseven.cz
Mobil: +420 725 849 566
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci úklidu. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice je vhodná i pro starobní důchodce.
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: České Budějovice
Pracovat budete v objektu našeho zákazníka v Českých Budějovicích, v místě s dobrou dopravní dostupností MHD.
Náplň práce
Hledáme kolegyni/kolegu pro pečlivé provádění pravidelného úklidu kancelářských prostor, včetně zázemí. Jedná se o poměrně nenáročný dopolední úklid administrativní budovy, od pondělí do pátku. V případě zájmu lze úklid rozšířit. Zájemce bez praxe zaučíme.
Benefity
- Podpora ze strany společnosti
- Flexibilní pracovní doba
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
Požadujeme
- Spolehlivost
- Pracovní flexibilitu
- Trestní bezúhonnost
- Pracovitost
Výhodou je
- předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík
- zápočtový list
- číslo účtu
- zdravotní kartička pojišťovny
- občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu