Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Žďár nad Sázavou
Pracovníci úklidu
Žďár nad Sázavou
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Možnost zkráceného úvazku Práce je vhodná pro osoby se zdravotním omezením
Benefity
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP
Kontakt - komu se hlásit
Lenka Cingelová
Telefon: +420 567 301 370 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: jihlava@diseven.cz
Mobil: +420 725 590 035
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici pracovníci úklidu. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Žďár nad Sázavou
Práci budete vykonávat v objektu našeho zákazníka ve Žďáru nad Sázavou. Pracoviště je v místě s dobrou dopravní dostupností.
Náplň práce
Úklid kancelářských prostor i zázemí (kuchyňky, sprchy, toalety), včetně zázemí výrobních prostor. Jedná se o práci na cca 2 hodiny denně (po domluvě možno navýšit), od pondělí do pátku. Práce není fyzicky namáhavá. Zájemce bez praxe zaučíme.
Benefity
- Podpora ze strany společnosti
- K dispozici šatna a sprcha v objektu
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci
Nabízíme
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- příjemné pracovní prostředí
Požadujeme
- Trestní bezúhonnost
- Pracovitost
- Samostatnost
Výhodou je
- předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík
- zápočtový list
- číslo účtu
- zdravotní kartička pojišťovny
- občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu