Práce v bezpečnostní agentuře - Brno

Provozní asistent/ka

Brno

Administrace provozních činností, podpora obchodu, nákup, schvalování fakturačních podkladů, převážně práce s PC

Benefity

  • Volná místa přímo v centru města
  • Nestereotypní a zajímavá práce
  • Motivační finanční ohodnocení

Kontakt - komu se hlásit

Hana Heráková
E-mail: hana.herakova@diseven.cz

O D.I.SEVEN FACILITY

Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici provozní asistent/ka. Staňte se součástí našeho týmu!


vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.

Informace o pozici

Nabízená pozice:
Provozní asistent/ka
Místo pracoviště:
Brno
Směnnost:
jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:
HPP
Minimální vzdělání:
střední odborné s maturitou
Nástup:
dle dohody
Pracovní poměr:
na dobu neurčitou
Mzdové rozpětí:
30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Místo výkonu práce: Brno

D.I.SEVEN Mariánské náměstí 617/1 617 00 Brno - Komárov

Náplň práce

Administrativní podpora provozních činností facility služeb (ostraha, úklid) pobočky Jižní Morava. Převážně práce v kanceláři s PC. Bude nutné si osvojit firemní procesy : nákup - logistika, fakturace - podklady, mzdy - podklady,evidence obchodních smluv + ostatní běžné činnosti.

Benefity

  • Vhodné pro ČID, PID, ZPS
  • Volná místa přímo v centru města
  • Nestereotypní a zajímavá práce
  • Služební mobil
  • Školení (profesní rozvoj)
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Vhodné i pro absolventy vysokých škol technického směru

Nabízíme

  • zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • pravidelný měsíční příjem
  • příjemné pracovní prostředí
  • odborná školení
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • přátelský kolektiv

Požadujeme

  • znalost práce na PC
  • spolehlivost
  • pracovní flexibilitu
  • trestní bezúhonnost
  • pracovitost
  • samostatnost
  • loajalitu
  • dobré vyjadřovací schopnosti
  • člověka, který je schopen samostatně plnit zadané úkoly
  • zašlete nám prosím životopis společně s fotografií
  • maturita

Výhodou je

  • praxe v administrativě
  • maturita výhodou
  • jsi obeznámen s facility a property managementem
  • předchozí působení v oboru

Potřebné doklady

  • čistý trestní rejstřík
  • potvrzení od lékaře
  • zápočtový list
  • číslo účtu
  • zdravotní kartička pojišťovny
  • občanský průkaz

Máte zájem o pozici? Kontaktujte nás!

* povinné položky

Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujala naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním informací berete na vědomí, že společnost D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...