Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Ústí nad Labem
Provozní manažer/ka úklidových služeb
Ústí nad Labem
Vedoucí pozice + motivační finanční ohodnocení + automobil + telefon + kancelář
Benefity
- Služební automobil a telefon
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Vedoucí pozice
- Motivační finanční ohodnocení
Kontakt - komu se hlásit
Michaela Štemberková
Telefon: +420 703 435 356 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: michaela.stemberkova@diseven.cz
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici provozní manažer/ka úklidových služeb. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Práci budete vykonávat u našich zákazníků v Ústeckém kraji. Zázemí kanceláře: Berní 2261/1 400 01 Ústí nad Labem
Náplň práce
Vedoucí pozice - provozní manažer úklidu. Zajímavé finanční ohodnocení od 35.000 Kč + motivační složka na základě počtu řízených zakázek a plnění svěřených úkolů. Zakázky Vám budou přiděleny. Nejedná se o obchodní činnost. Neprovádíte úklid, jednotlivé zakázky řídíte. Náplň práce: Samostatné personální a provozní řízení zakázek, koordinace týmů/pracovníků úklidu na přidělených zakázkách/objektech. Výběr nových zaměstnanců a zajištění jejich proškolení. Pravidelný reporting zákazníkovi a vedení společnosti o průběhu zakázek. Budete mít k dispozici kancelář s veškerým potřebným vybavením a technikou. Požadujeme: Manažerskou praxi v oboru a zkušenost s řízením lidí minimálně 2 roky. Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, životopis s fotografií.
Benefity
- Služební automobil a telefon
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Vedoucí pozice
- Motivační finanční ohodnocení
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- odborná školení
- motivační finanční ohodnocení
Požadujeme
- Znalost práce na PC
- Aktivní řidič
- Zašlete nám prosím životopis společně s fotografií
- Zaslání životopisu podmínkou
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík