Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Praha a část Středočeského kraje
Provozní manažer
Praha a část Středočeského kraje
Vedoucí pozice s možností seberealizace - služební automobil - kancelář
Benefity
- Služební automobil a telefon
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Vedoucí pozice
Kontakt - komu se hlásit
Oblastní ředitel Jiří Šašek
Telefon: 602358536 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: jiri.sasek@diseven.cz
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici provozní manažer. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
Místo výkonu práce: Praha a část Středočeského kraje
Praha a část Středočeského kraje (Mladá Boleslav, Nymburk, Kolín).
Náplň práce
Vedoucí pozice: Provozní manažer ostrahy. Neprovádíte ostrahu, pouze zakázky řídíte. Místo: Praha a část Středočeského kraje (Mladá Boleslav, Nymburk, Kolín). Mzda: Motivační složka mzdy na základě počtu přidělených zakázek. Zakázky Vám budou přiděleny. Nejedná se o obchodní činnost. Náplň práce: Řízení zakázek ostrahy. Organizace práce, řízení zaměstnanců, komunikace se zákazníky. Samostatné personální a provozní řízení zakázek, koordinace týmů ostrahy na přidělených zakázkách/objektech. Budete řídit cca 70 zaměstnanců. Nábor nových zaměstnanců a zajištění jejich proškolení. Pravidelný reporting zákazníkovi a vedení společnosti o průběhu zakázek. Pozor u této pozice je vyžadovaná nepravidelná pracovní doba související zejména s kontrolní činností výkonu služby na zakázkách. Kontroly probíhají občas odpoledne, v noci, o víkendech i ve svátek. Přidělené zakázky se nacházejí na různých místech. Měsíční nájezd služebním vozidlem je cca 3 500 km. Požadujeme: Manažerskou praxi v oboru a zkušenost s řízením lidí minimálně 2 roky. Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, životopis s fotografii.
Benefity
- Školení (profesní rozvoj)
- Flexibilní pracovní doba
- Motivační finanční ohodnocení
- Pitný režim zdarma (káva, čaj, voda)
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- práci ve společnosti, která skutečně podporuje dětské domovy, útulky pro zvířata, handicapované a sportovní události
Požadujeme
- spolehlivost
- pracovní flexibilitu
- trestní bezúhonnost
- dobrý zdravotní stav
- pracovitost
- zkušenost
- fyzická a psychická zdatnost
- aktivní řidič
- řidičský průkaz
- samostatnost
- časovou flexibilitu
- loajalitu
- samostatnost v rozhodování
- člověka, který je schopen samostatně plnit zadané úkoly
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet, další systémy výhodou)
- vztah k práci s lidmi
- minimálně 2 roky praxe
- maturita
Výhodou je
- manažerská praxe v uvedeném oboru
- platný zbrojní průkaz a vlastní zbraň
- zkušenosti s náborem pracovníků (HR)
- znalost přípravy podkladů pro mzdy
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík
- potvrzení od lékaře
- zápočtový list
- číslo účtu
- zdravotní kartička pojišťovny
- občanský průkaz
Odesláním informací berete na vědomí, že společnost D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.