Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Přečtěte si
- Náhradní plnění 2022
- Náhradní plnění 2021
- D.I.SEVEN, a.s. slaví 25 let
- Náhradní plnění 2020
- Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích
- Pult centralizované ochrany zabezpečí Vaši nemovitost
- Obchůzkový systém Active Track Vám zajistí přehled 24/7
- Každý rok poskytujeme finanční a materiální podporu potřebným
Práce v bezpečnostní agentuře - Týnec nad Labem
Vedoucí ostrahy objektu
Týnec nad Labem
Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Vhodné pro starobní důchodce Možnost zkráceného úvazku
Benefity
- Přizpůsobení směn Vašim potřebám (po dohodě v týmu)
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Náborový příspěvek 12.000 Kč pro OZP
Kontakt - komu se hlásit
Petra Vorlová
E-mail: hradec.kralove@diseven.cz
Mobil: 725 785 665
O D.I.SEVEN FACILITY
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici vedoucí ostrahy objektu. Staňte se součástí našeho týmu!
vedení společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.
Informace o pozici
- Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).
- Pracovní pozice je vhodná i pro starobní důchodce.
- Pracovní pozice s možností zkráceného úvazku.
Místo výkonu práce: Týnec nad Labem
okrajová část Týnce n. L., dostupná autobusová zastávka přímo u objektu
Náplň práce
Vedoucí pracovník ostrahy zajišťuje kontrolu a evidenci vozidel, zapisování docházky zaměstnanců zákazníka a návštěv a kontrolu zaměstnanců při odchodu včetně kontrolní činnosti v areálu. Vedoucí pracovník má na starosti plánování směn, komunikaci s provozním manažerem a zástupcem zákazníka. Je možné domluvit příspěvek na dopravu, jako vedoucí pracovník má nárok dále na osobní ohodnocení a odměnu minimálně 10Kč na hodinu a pak následně dle výkonu.
Benefity
- Přivydělejte si k důchodu
- Vhodné pro ČID, PID, ZPS
- Možnost náborového příspěvku po zkušební době
- Příspěvek na dopravu do zaměstnání
- Přizpůsobení směn Vašim potřebám (po dohodě v týmu)
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Vedoucí pozice
Nabízíme
- Dlouhodobou spolupráci
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Pravidelný měsíční příjem
- Příjemné pracovní prostředí
Požadujeme
- Spolehlivost
- Pracovní flexibilitu
- Trestní bezúhonnost
- Dobrý zdravotní stav
- Zkušenost s 12 hodinovým provozem
- Zkouška odborné způsobilosti – certifikát strážný 68-008-E
Výhodou je
- Vedení kolektivu
- Předchozí působení v oboru
Potřebné doklady
- Čistý trestní rejstřík
- Potvrzení od lékaře
- Zápočtový list
- Číslo účtu
- Zdravotní kartička pojišťovny
- Občanský průkaz
Pozn: důchodci, částečně invalidní a plně invalidní důchodci navíc
- rozhodnutí o důchodu
- potvrzení o důchodu