Vánoční úklid kanceláří

D.I.SEVEN FACILITY nabízí v rámci facility managementu i úklidové služby. Ty jsou i normálně organizované tak, aby nenarušovaly chod a provoz objektu. Přesto jsou svátky ideálním obdobím pro důkladný audit pracovního prostředí a jeho stavu. Díky prázdnějším prostorám administrativních budov a kanceláří můžete snadno zajistit důkladný úklid.

Během roku se pohybujeme každodenně ve stejném pracovním prostředí, a tak časem přestaneme vidět mnohé nedostatky. Ty mohou být naopak ihned zřejmé návštěvníkům nebo klientům. Proto si vyhraďte chvíli na kontrolu stavu kanceláře a pracovního prostředí. A na co byste se měli zaměřit?

  • Koberce: Můžete si všimnout různých skvrn od kávy či bot. Ty nelze během pravidelného luxování odstranit. Pokud jste tedy během roku neprováděli hloubkové čištění koberců, nyní je ta vhodná doba
  • Podlahy: Pokud při běžném úklidu pouze čistíte plochu podlahy pomocí mopu, je čas věnovat jí větší péči. Můžete si zajistit například ošetření ploch polymerními vosky. Zlepšíte tak stav podlahové krytiny a zvýšíte její životnost.
  • Okna: Špína je na oknech dobře vidět, a tak je většinou odstraněna během pravidelného úklidu. Nyní můžete větší pozornost věnovat čištění vertikálních či horizontálních žaluzií, na kterých se rád usazuje prach. Stejně můžete objednat vyčištění jiných skleněných ploch, které jsou normálně hůře dostupné, a proto se tak často neudržují.
  • Desinfekce: V rámci hloubkového čištění můžete provést také desinfekci pracovního prostředí.
  • Garáže: K mnoha administrativním budovám náleží garážové prostory. Často se zde mohou objevovat olejové skvrny či jiné znečistění. Během roku však v garážích neustále parkuje mnoho automobilů. O Vánocích se tyto prostory výrazně uvolní, a tak lze objednat strojové mytí a čištění podlah garážového stání.

Svátky jsou tedy ideálním časem pro zajištění úklidových služeb pro kanceláře či administrativní budovy. Po Vánocích pak na Vás a Vaše zaměstnance bude čekat uklizené a reprezentativní pracovní prostředí.

Úklidové služby od D.I.SEVEN FACILITY

D.I.SEVEN FACILITY nabízí svým klientům služby v rámci správy a údržby budov, tedy služby facility managementu

Provádíme jak úklid kanceláří, tak komplexní úklid firem a komerčních prostor. Garantujeme profesionální provedení úklidových služeb a klademe důraz na jejich kvalitu. Naši pracovníci používají ekologicky šetrné čisticí prostředky a procházejí pravidelným školením. Jsou také vybaveni stejnokrojem a úklidovou technikou. Můžete nám svěřit úklid svého objektu a nemusíte si s ničím dělat starosti. Veškeré aktivity kolem úklidu a jeho kontroly provedeme za Vás.

Úklidové služby pro náhradní plnění

D.I. SEVEN FACILITY navíc poskytuje úklidové služby i v rámci náhradního plnění. Můžete tedy odebrat užitečné podpůrné služby a zároveň splnit povinný podíl OZP, který stát udává firmám s více jak 25 zaměstnanci. Tímto způsobem získáte profesionální úklidové služby služby a zároveň ušetříte na odvodu státu. Pro výpočet náhradního plnění pro Vás také spravujeme kalkulačku náhradního plnění. Můžete názorně vidět, jak lze pomocí náhradního plnění optimalizovat náklady Vaší společnosti.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujala naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním informací berete na vědomí, že společnost D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...